اطلاعیه واسه همهی اونایی که واسه دوست داشتن تو منو مسخره میکنن و سخنی با خدا

 

به نام خدا
بانام خدا شروع کردم تا به همه ی اونایی که میگن جاستین ادم رو از خدا درو میکنه ثابت کنم در اشتباهن!
من با دیدن جاستین یاد خدا میفتم.یاد اینکه چه فرشته ای افریده! پس تویی که میگی جاستین ادم رو به راه بد هدایت میکنه دیگه در دهنتو ببند!
من عاشق جاستینم با تمام قلب و وجود وهستی زندگیم واین یعنی یه بلیبرم!
هیچ کس هم نمیتونه منصرفم کنه پس تویی که همش بهم میگیی عشق جاستین بیخودیه و بهش نمیرسی لطفا ساکت شو.
من میدوووووووووووووونم.خودم میدونمممممممممممم.بخدا میدوووووووووونم که اون حتی از وجود منی که انقدررررررر دوسش دارم بی خبره!
اینو از همه بهتر میدونم.از همه بهتر میدونم که هیچ وقت بهس نمیرسم!
ولی قلب خودمه دل خودمه زندگی خودمه! به تو چه!؟ دوست دارم عاشقش باشم !
پس دیگه زیپ دهنتو بکش!
اقا جون زندگی منه دلم میخواد همشو تو راه جاستین صرف کنم!!!!!!!!!! به تو چه؟!
پس دیگه نگو انقدر وقتتو بی خودی واسه این پسره هدر نده! عشقمه! دلم میخواد هدر لدم.وقتم سهله جونمم
براش میدم! تا چشم تو وامثال تو دربیاد!
تا اخر عمرم عاشقشمممممممممم وهیچ وقتم پشیمون نمیشممممممممم
پس سعی نکن نظرمو عوض کنی!
اصلا ای ادما ای شمایی که مثلا عاقلی و از روی عقلت تصمیم میگیری دلم میخواااااااااااااااااااااااااااد به تو چهههههههههه!؟
زندگی یعنی عشق یعنی دوست داشتن.هدا یعنی عشق.من عاشق جاستینم پس بواسطه ی جاستین به خدای خودم نزدیک تر میشم.طوری که منی که هیچ وقت نماز نمیخوندم الان کلا تغییر کردم . هم نماز میخونم و هم روزه میگیرم! از همه مهمتر هر روز از خدا ممنون میشم بیشتر از روز قبل! چرا؟ چون فرشته ای مثل جاستینو افرییییییییییییییییید!
خدا ممنوووووووووووووووووووووووونم!
بلیبرای عزیزم میدونم که شما هم مث من فکر میکنید و از زخم زبونای این و اون رنج میکشید ولی اهمییییییییییییییت ندید! بذارید همشون برن به درککککککککککککککککک!


 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: جاستین بیبر ، ،

تاريخ : یک شنبه 12 آبان 1389 ا 16:57 نويسنده : romina ا